X

حضور مجموعه گروه فلز در نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه شهر آفتاب تهران

02135089 شماره تماس
گروه فلز در چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شهرآفتاب تهران - بهمن 1400
حضور هدفمند و پرقدرت گروه فلز، مجموعه متخصص در امر واردات انواع ورق استیل بگیر و نگیر در نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی شهر آفتاب تهران
گروه فلز
گروه فلز

گروه فلز در چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شهرآفتاب تهران - بهمن 1400

گروه فلز در چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شهرآفتاب تهران - بهمن 1400
01/02/2022

قیمت ورق استیل؛ فروش انواع ورق استیل صنعتی و ورق استنلس استیل در آلیاژ و ضخامت های مختلف. با حرفه ای ها خرید کنید تلفن: 35089-021

حضور گروه فلز در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود ها، هتل ها و صنایع وابسته، شهرآفتاب تهران، 4 تا 7 بهمن 1400

گروه فلز-عرضه ورق استیل

گروه فلز، مجموعه ای متخصص در زمینه واردات و عرضه ورق های استنلس استیل مورد نیازِ صنایع مرتبط با تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد. محصولات شرکت شامل انواع ورق استیل نگیر و بگیر در ضخامت ها و ابعاد متنوع و سطوحی چون خشدار، مات، براق و طرحدار می باشد. این آلیاژ به شکل های کویل، پلیت، شیت فابریک و شیت برشی و بنا به درخواست مشتریان گرامی قابل عرضه می باشد.

گروه فلز-فروش ورق استیل

این آلیاژها از کارخانجات بین المللی و معتبری مثل آسرینوکس اسپانیا، اتوکومپو آفریقای جنوبی، بهرو مالزی، وای سی و یوسکو تایوان تامین شده و در اختیار تولیدکنندگان و صنعتگران قرار می گیرند. از سری آلیاژهای وارداتی می توانیم به رده های 300 و 400 اشاره کنیم. سری 300 آستنیتی بوده و غیرمغناطیسی (نگیر) است و انواع ورق استیل 304، 304l، 316، 316L، 309، 310 و 321 از زیرمجموعه های آن محسوب می شوند. رده 400 نیز فریتی و مارتنزیتی بوده و گریدهای 430، 409، 410 و 420 را شامل می شود.

گروه فلز-واردات ورق استیل

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، از سینک، یخچال و ظرفشویی گرفته تا لوازم پخت، چاقو، قاشق و چنگال، با توجه به اینکه به طور مستقیم با غذا و نوشیدنی و در نتیجه سلامتی افراد در ارتباطند، همگی به طور مداوم و مرتب باید تحت شستشو و تمیزکاری قرار بگیرند. بنابراین در بکارگیری مواد ساختشان، الزامات بهداشتیِ سختگیرانه ای اعمال می شود، به طوری که جنسشان بایستی در برابر زنگ زدگی و حرارت مقاوم باشد. ماده مصوب و محبوب در چنین زمینه ای، آلیاژی نیست جز استنلس استیل.

گروه فلز-فروش ورق استیل بگیر

ورق استیل با توجه به محتوای کروم و نیکل در ترکیب شیمیایی، مقاومت به خوردگی بالایی به تجهیزات می بخشد. این آلیاژ در برابر زنگ زدگی مقاوم است و تمیزکاری آن نیز آسان می باشد. نکته حائز اهمیت دیگری که در خصوص این آلیاژ وجود دارد، خنثی بودن آن از نظر شیمیایی می باشد. ورق استیل با مواد غذایی واکنش نمی دهد و طعم و بوی آنها را تغییر نمی دهد. این آلیاژ از نظر خواص مکانیکی نیز دارای مزیت هایی است. استحکام مکانیکی آن بالاست و تحت تاثیر فشار و ضربات ناشی از برخورد اجسام قرار نمی گیرد.

گروه فلز-عرضه ورق استیل نگیر

از دیگر مزایایی که می توانیم در خصوص انواع ورق استیل مورد استفاده در ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و خانگی به آن ها اشاره کنیم، دوام، زیبایی و عمر طولانی مدت می باشد. این آلیاژ ظاهر زیبایی دارد و تجهیزاتِ ساخته شده از این جنس، باعث به وجود آمدن محیطی چشم نواز می شود، به طوری که حضور در چنین محیطی، حسی همراه با لذت به دنبال خواهد داشت. این تجهیزات همچنین عمری طولانی مدت دارند و عملیات تعمیر و نگهداریِ زیادی به دنبال ندارند. بنابراین، علاوه بر مزایای ذکر شده، مقرون به صرفه بودن را نیز بایستی به ویژگی های این آلیاژِ همه کاره اضافه کنیم.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید