X

دستگاه پر کن مایعات ساخته شده از ورق استیل

02135089 شماره تماس
دستگاه پر کن مایعات از جنس ورق استیل
جنس بدنه دستگاه پرکن، ورق استیل 316 و متناسب با مواد غذایی می باشد.
گروه فلز
گروه فلز

کاربرد ورق استیل در ساخت دستگاه پرکن مایعات

کاربرد ورق استیل در ساخت دستگاه پرکن مایعات
29/01/2022

فهرست موضوعات


قیمت ورق استیل؛ فروش انواع ورق استیل صنعتی و ورق استنلس استیل در آلیاژ و ضخامت های مختلف. با حرفه‌ای‌ها خرید کنید تلفن: 35089-021

 

مشخصات دستگاه پرکن مایعات ساخته شده از ورق استیل

دستگاه پرکن مایعات از جمله ماشین آلاتی است که با استفاده از ورق استیل ساخته می شود. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این دستگاه، میزان غلظت مواد می باشد. استفاده از دستگاه پرکن مایعات باعث افزایش سرعت تولید خواهد شد.

پرکن مایعات از جنس ورق استیل 316

یکی دیگر از پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی، پرکن مایعات غلیظ است که عملکرد آن به 3 حالت پمپی، ثقلی و پیستونی می باشد. این دستگاه در دو نوع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد و برای صنایع بسته بندی مخصوصاً پرکن عسل به کار می رود. 

عملکرد دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات صنعتی در زمینه های مختلف غذایی، دارویی و شیمیایی و . . . می باشد و با توجه به مناسب بودن قیمت ورق استیل 316 بهتر است که با این آلیاژ ساخته شود. مثلاً دستگاه تیوب پرکن مختص پرکردن ظروف از مواد خمیری با غلظت بالا -مانند کرم- است. این دستگاه یکی از ماشین آلات صنعتی در زمینه بسته بندی می باشد که از دقت بالایی برخوردار بوده و در وقت هم صرفه جویی می کند. ظروف مختلف برای پر شدن توسط مایعات نیازمند روشی هستند که ضمن برخورداری از دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون دردسری داشته باشند و بهترین دستگاه برای این کار ماشین پرکن مایعات است.

دستگاه پر کن ساخته شده از ورق استیل 316

این دستگاه جهت انتقال انواع مایعات اعم از مایعات غذایی مانند خامه، روغن، شکلات، شیره، عسل و انواع روغن های خوراکی و آب معدنی و همچنین انتقال مایعات شیمیایی به ظروف و بطری ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن مایعات غلیظ و رقیق استفاده می شود.
این ماشین علاوه بر افزایش بهره وری، کمک زیادی به دقت در بسته بندی می کند و می توان با کمک آن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون دردسر را برای ریختن انواع مایعات درون ظروف و بطری ها استفاده کرد.
 ظرفیت پرکردن مایعات بسته به ظرف آن متفاوت است، ولی با استفاده از این دستگاه امکان پرکردن از 0.1 سی سی تا 200 لیتر وجود دارد. جنس بدنه این دستگاه ورق استیل 316 و متناسب با مواد غذایی می باشد. قیمت ورق استیل 316 برای این کار ممکن است کمی بالا به نظر برسد، اما در بلند مدت خواهیم دید که کاملاً ارزشش را دارد. جنس نوار نقاله پلی آمید یا ورق استیل است. ظرفیت تولید با این دستگاه از 400 تا 6000 ظرف در ساعت متفاوت است.

پرکن مایعات غلیظ

این دستگاه از سری ماشین آلات پرکن مایعات است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. سیستم پرکن آن سیلندر پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است.
نام این دستگاه احتمالاً شما را به یاد غلظت روغن و یا مواد ژله ای می اندازد. برای مایعاتی که دارای چگالی بالا یا غلیظ هستند، از پرکن مایعات غلیظ استفاده می‌شود. تفاوت آن با نوع دیگر به علت عدم استفاده از نیروی جاذبه برای عملیات تزریق است. از نمونه‌ مایعات غلیظ می توان به ژله خوراکی، انواع شربت های غلیظ، کنسانتره ها و روغن های گوناگون نام برد.

پرکن مایعات رقیق

این دستگاه مناسب مواد مایع با چگالی پایین است. ویسکوزیته اینگونه مایعات پایین بوده و بسیار روان حرکت می‌کنند و به همین علت می توان از وزن خود مواد جهت عملیات تزریق استفاده کرد. از مایعات رقیق می توان محلول های ضدعفونی کننده، آب معدنی، نوشابه ها و بسیاری از محصولات دیگر را نام برد.
پرکن مایعات خطی تمام اتومات و نیمه اتومات
اساس کار این دستگاه بدین شکل است که مواد داخل یک مخزن انبار می شوند و ظروف در داخل نوار نقاله قرار می گیرند و به حرکت در می آیند و به زیر شیرهای نازل توقف می کنند. تزریق به داخل ظروف انجام  و ظروف پر می شوند.

پرکن روغن مایع

یکی از دستگاه های پر کاربرد برای بسته بندی روغن های خوراکی مایع مانند زیتون، پرکن مایعات است. این دستگاه دارای دو نازل بوده و به دلیل تماس با مواد غذایی از مواد بهداشتی (ورق استیل) تولید می شود.
دستگاه پرکن روغن خوراکی توانایی پر کردن بطری هایی با حجم های متفاوت را دارد. همچنین برای پر کردن مایعات غلیظ یا رقیق تر دستگاه های پرکن مخصوصی تولید شده است. هر یک از آن ها را به قیمت عمده در بازار عرضه می کنند. دستگاه پرکن روغن موتور، روغن زیتون، روغن خوراکی، روغن ترمز و روغن کنجد و آرگان از این مدل ماشین آلات ها هستند.
 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید