X

برندهای برتر تولید کننده ورق استیل در دنیا را بهتر بشناسید

02135089 شماره تماس
12 برند برتر در بازار جهانی استنلس استیل
برترین برندهای تولیدی ورق استیل در دنیا را در این مطلب به شما معرفی کرده ایم. در راس این لیست شرکت آسرینوکس اسپانیا است که در انواع گریدها و ضخامت ها ورق های تولیدی دارند.
گروه فلز
گروه فلز

قیمت ورق استیل؛ فروش انواع ورق استیل صنعتی و ورق استنلس استیل در آلیاژ و ضخامت های مختلف. با حرفه‌ای‌ها خرید کنید تلفن: 35089-021

 

فهرست موضوعات


 

1-آسرینوکس

آسرینوکس تولید کننده ورق استیل

 

این شرکت به یکی از رقابتی ترین گروه های تولید ورق استیل در سطح جهان مشهور شده است. از ابتدای تاسیس در سال 1970 میلادی، عمده سرمایه گذاری این شرکت بر نوآوری تکنولوژیکی بنا نهاده شده که در بعضی موارد به نقطه عطفی در تولید ورق استیل منجر شده است. از لحاظ ظرفیت تولید، آسرینوکس، اولین تولید کننده جهان با ظرفیت ذوب 3.5 میلیون تن می باشد. این شرکت در مادرید اسپانیا واقع شده و توان تولید عمده گریدهای ورق استیل در انواع سطوح را داراست. از جمله گریدهای تولیدی این شرکت می توان به ورق استیل 304، 316، 321، 309S و 310S اشاره کرد.

2-AK Steel

تولید ورق استیل

 

دفتر مرکزی این شرکت در اوهایوی ایالات متحده واقع شده است. AK Steel پیشرو در تولید لوله های کربنی و استنلس استیل مورد استفاده در صنایع خودرو سازی و توزیع برق می باشد. این شرکت دارای هشت کارخانه فولاد، دو کارخانه کُک و دو کارخانه تولید لوله در شش ایالت (ایندیانا، کنتاکی، میشیگان، اوهایو، پنسیلوانیا و غرب ویرجینیا) و یک کارخانه تولید لوله در مکزیک است.

3-آپرام

تولیدی ورق استیل

 

آپرام یکی دیگر از تولیدکنندگان مهم جهان در زمینه ورق استیل با ظرفیتی بالغ بر 2.5 میلیون تن در سطح اروپا و برزیل می باشد. این شرکت همچنین پیشرو در تولید استیل الکتریکال و آلیاژهای نیکل می باشد. تولیدات این شرکت در شش مرکز تولیدی در برزیل، بلژیک و فرانسه متمرکز است. این شرکت از لحاظ زیست محیطی نیز به موفقیت هایی دست یافته است، بدین ترتیب که علاوه بر ظرفیت تولید بالایی که دارد نرخ ضرری که به محیط زیست وارد می کند بسیار پایین و منحصر به فرد می باشد. آپرام دارای 16 مرکز خدمات، 8 واحد عملیاتی (جوشکاری، برشکاری، نورد و . . .) و 19 مرکز فروش است.

4-اتوکمپو

تولید ورق استیل

 

این شرکت، لیدر بازار جهانی با ظرفیت تولیدی بالغ بر 2.4 میلیون تن ورق استیل سرد نورد می باشد. واحد های تولیدی این شرکت همه قاره ها را پوشش می دهد. چین، فنلاند، آلمان، مکزیک، سوئد، انگلیس و آمریکا، به طوری که مرکز خرید و خدمات آن به مشتریان به راحتی قابل دسترسی باشد. در سال 2015 میزان عرضه این شرکت حدوداً 2.4 میلیون تن با مبلغ فروشی در حد 6.4 میلیون یورو به ثبت رسید. از سری کارکنان اتوکمپو بیش از 11000 متخصص در بیش از 30 کشور در حال فعالیت هستند که دفتر اصلی آن در اِسپو-فنلاند می باشد.

5-پوسکو

ورق استیل

 

پوسکو (سابقاً شرکت آهن و فولاد پوهانگ)، یک شرکت چند ملیتی است که دفتر اصلی آن در پوهانگ کره جنوبی واقع شده است. این شرکت در سال 2011 به میزان تولید 39.1 میلیون تن آهن خام دست یافت که باعث شد به مقام چهارمین تولید کننده بزرگ استیل دنیا برسد. دو تا از کارخانه های مهم پوسکو در کره جنوبی، در شهرهای پوهانگ و گوانگ یانگ واقع شده اند. علاوه بر این، شرکت USS-POSCO واقع در کالیفرنیا، از جمله کارخانه هایی است که با سرمایه گذاری پوسکو به فعالیت پرداخته است.

6-کلمبوس

ورق استیل

 

این شرکت که یکی دیگر از تولیدکنندگان ورق استیل دنیاست، در میدلبورگ آفریقای جنوبی واقع شده است (170 کیلومتری ژوهانسبورگ). این شرکت با شعار "افزودن کیفیت استنلس به زندگی" پا به عرصه تولید گذاشت و ماموریت خود را اینگونه توصیف کرد: "رقابتی ترین تولید کننده جهان، به طوری که ترجیح هر مشتری محصولات کلمبوس باشد". این شرکت تنها تولید کننده ورق استیل در آفریقای جنوبی است که در سال 1966 میلادی تاسیس شد. لازم به ذکر است که آسرینوکس سهامدار عمده این شرکت با چیزی در حدود 76 درصد از کل سهام می باشد.

7- Guangxi Chengde Group

ورق استیل

 

این گروه تولید کننده استیل، با سرمایه گذاری دو شرکت مرتبط چینی سرمایه گذاری و تاسیس شد. علت اصلی این سرمایه گذاری وجود منابع غنی سنگ منگنز در گوانگژی و سنگ نیکل موجود در فیلیپین و اندونزی و برخورداری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا جهت ذوب و تولید آلیاژهای پایه نیکل و نهایتاً انواع ورق استیل بوده است.

8- JFE Steel

ورق استیل

 

این شرکت ژاپنی، از پیشگامان تولید فولاد در جهان می باشد. یک رقیب بین المللی و فوق العاده قوی در بازار، با یک سیستم تولید ویژه و منحصر به فرد. متشکل از دو کارخانه در غرب و شرق ژاپن. JFE Steel از لحاظ تولید و فروش، خود را "تک"، و در بازار جهانی "شماره یک" می داند. علاوه بر این، JFE Steel طیف گسترده ای از محصولات را به شکل دانش بنیان تولید و روانه بازار می کند.

9- Nippon Steel and Sumitomo Metal

تولید ورق استیل

 

این شرکت با ادغام دو شرکت Nippon Steel و Sumitomo Metal در سال 2012 تاسیس شد. با توجه به آمار ها و با توجه به حجم تولید، این شرکت سومین تولید کننده بزرگ استیل در جهان به شمار می رود. یکی از عمده ترین تولیدات آن که 3 سرمایه گذار اندونزیایی در آن نقش داشتند، تولید 120 هزار تن ورق استیل برای استفاده در صنعت خودروسازی می باشد.

10. Shanghai Baosteel Group

ورق استیل

 

این شرکت دولتی چینی، با حجم تولید سالانه 40 میلیون تن، چهارمین تولید کننده بزرگ در جهان به شمار می رود.

11. Tata Steel Europe

تولیدی ورق استیل

 

Tata Steel Europe یک از بزرگترین تولید کنندگان استیل در اروپاست که از لحاظ جغرافیایی در 26 کشور دفتر تجاری  و در بیش از 35 کشور فعالیت دارد. محصولات این شرکت نیاز بسیاری از صنایع از جمله هوافضا، خودرو، ساختمان، حفاری، انرژی و . . . برطرف کرده است.

12. Tsingshan Holding Group

ورق استیل

 

گروه سرمایه گذاری Tsingshan در سال 1992 میلادی تاسیس شد و به سرعت تبدیل به یک شرکت چند ملیتی گردید. شرکت Tsingshan Holding Group دارای بیش از 30 شرکت، از جمله گروه صنعتی Tsingtuo، گروه تکنولوژی Ruipu و گروه تکنولوژی جیانگئینگ گوانگدونگ می باشد. در سال 2015 این گروه 5.38 میلیون تن استنلس استیل با درآمد فروش بالغ بر 87.5 میلیارد یوآن تولید کرد. این گروه بیش از 20،000 کارمند دارد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید