X

استفاده از ورق استیل در ساخت مجسمه

02135089 شماره تماس
مجسمه های استنلس استیل
زیبایی منحصر ، دوام و استحکام بالا و عدم خوردگی باعث شده تا از ورق استیل در ساخت مجسمه ها به طور گسترده تری استفاده شود. استنلس استیل علاوه بر زیبایی ذاتی ، سازگار با محیط زیست نیز هست.
گروه فلز
گروه فلز

ورق استیل در ساخت مجسمه

ورق استیل در ساخت مجسمه
03/09/2022

قیمت ورق استیل؛ فروش انواع ورق استیل صنعتی و ورق استنلس استیل در آلیاژ و ضخامت های مختلف. با حرفه‌ای‌ها خرید کنید تلفن: 35089-021

 

ورق استیل

"اژدهای آبی سلطنتی"

جنس: ورق استیل 304

طراح و سازنده: کوین استون

ابعاد: طول 10.6 متر، عرض 4.26 متر، ارتفاع 3.65 متر

وزن: 2.722 کیلوگرم

 

مجسمه استیل

نماد عقاب سر سفید: "قدرت و اقتدار"

جنس: ورق استیل 304

طراح و سازنده: کوین استون

ابعاد: طول بال 9.45 متر، ارتفاع 6 متر


مجسمه ها جزء اولین اشکال هنری جذابی هستند که نشانگر هویت ملی ملت ها می باشند. به همین منظور، به لطف شکل پذیری و انعطاف آلیاژ محبوبی چون ورق استیل، حضور فعال و قابل توجه آن را در هنر، به ویژه مجسمه سازی شاهد هستیم. ویژگی شکل پذیری عالی ورق استیل به همراه جوش پذیری خوب، به درستی نشانگر مفهوم زیبایی و پایداری می باشد. خواص ذاتی آن از جمله مقاومت در برابر خوردگی، زیبایی و نیاز به کمترین عملیات تعمیر و نگهداری، علاقه اکثر هنرمندان به این فلز را برانگیخته است.

به عنوان مثال کوین استون، طراح و سازنده دو مجسمه عظیم با عنوان های "اژدهای آبی سلطنتی" و "قدرت و اقتدار" (برگرفته از عقاب سرسفید).

 

ورق استیل

 

مجسمه "اژدهای آبی سلطنتی" که برای کازینوی ریور راک در ریچموند به منظور جشن گرفتن سال اژدها ساخته شد، مدت زمانی بالغ بر 2 سال طول کشید. جنس آن از ورق استیل 304 است و ابعادی به طول 10.6 متر، عرض 4.26 متر و ارتفاع 3.65 متر و وزنی در حد 2.722 کیلوگرم دارد.

مجسمه عقاب سر سفید "قدرت و اقتدار" نیز از جنس ورق استیل براق می باشد، با ابعادی به ارتفاع 6 متر و طول بال 9.45 متر.

 

ورق استیل



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید