X

ورق استیل در زیباسازی سازه ها

02135089 شماره تماس
جایگزینی شیشه با استنلس استیل
ورق استیل دارای سطوح پایانی مختلفی است. یکی از این سطوح آینه ای است که اگر در ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد می تواند زیبایی منحصر به فردی را به آم بیافزاید.
گروه فلز
گروه فلز

قیمت ورق استیل؛ فروش انواع ورق استیل صنعتی و ورق استنلس استیل در آلیاژ و ضخامت های مختلف.با حرفه ای ها خرید کنید تلفن: 35089-021

ورق استیل در پل سازی

پل هولمبرگ، چاتانوگا، تنسی - جایگزینی شیشه با پنل های استیل

شورای شهر چاتانوگای تِنِسی، در واکنش به ترک های ایجاد شده در پنل های شیشه ای پل، تصمیم به استفاده از مواد با دوام تری گرفتند.

در سال 2005، یک پل عابر پیاده جدید در شهر چاتانوگا، در ایالت تنسی ایالات متحده با جمعیت حدوداً 175،000 نفر، افتتاح شد. این پل که به احترام روث و ویلیام هولمبرگ، ناشران روزنامه چاتانوگو تایمز و از طرفداران هنر، پل هولمبرگ نام گرفت، با هزینه ای بالغ بر 1.6 میلیون دلار، از 86 پنل شیشه ای، که زیبایی خاصی به آن می داد، ساخته شد. اما از طرفی دیگر، آسیب های ایجاد شده بیشتر از حد مورد انتظار اتفاق می افتاد. از سال 2009، شهرداری، تعداد 51 پنل را جایگزین کرده که مهم ترین دلایل آن خرابکاری، تغییرات آب و هوا و تنش های وارده از سوی دوچرخه و اسکیت سواران می باشد. با توجه به اینکه هزینه جایگزینی هر پنل به اضافه هزینه تجهیزات و کارگر 4000 دلار می باشد، تعمیر و نگهداری این پل به تنهایی 100.000 دلار هزینه را به شهر تحمیل کرده است. شورای شهر چاتانوگا در سال 2013 به دنبال جایگزینی برای مواد شیشه ای فعلی بود. آنها امیدوار بودند مواد شفاف دیگری پیدا کنند که مستحکم تر باشد. در نهایت، پس از مشاوره با متخصصین مواد در سراسر کشور، شورای شهر تصمیم گرفت برای این کار از ورق استیل استفاده شود.

 

ورق استیل

 

به تازگی، شورای شهر چاتانوگا پیشنهاد 88،000 دلار برای جایگزینی دوازده پنل از 86 پنل شیشه ای پل با پنل های استیل را تصویب کرد. پس از اجرای فاز اول این پروژه، پنل های جایگزین استنلس استیل افزوده خواهد شد در صورت نیاز و در صورت وجود بودجه ، پیش بینی می شود که تمام سطح پیاده روی پل می تواند در چند سال آینده اصلاح شود.

این پروژه، شاهدی دیگر بر مزایای فروان ورق استیل می باشد، که علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی، استحکام، دوام و زیبایی، مقرون به صرفه بودن آن را نیز برای بار چندم اثبات می کند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید